عذرخواهی پوما از هواداران دورتموند به خاطر پیراهن جنجالی

عذرخواهی پوما از هواداران دورتموند به خاطر پیراهن جنجالی

پایگاه خبری فوتبالی - طرح هایی که پوما برای پیراهن سوم تیم ها انتخاب کرده به شدت جنجالی است چرا که در این پیراهن لوگوی روی پیراهن تیم ها کمرنگ شده است.

به گزارش فوتبالی، پیراهن طراحی شده توسط پوما برای بازی با دورتموند که در بازی مقابل بشیکتاش مورد استفاده قرار گرفت،  به شدت جنجال ساز شده است چرا که هواداران تیم آلمانی استفاده از این پیراهن را بی احترامی می دانند.

هر چند که برای طراحی این پیراهن از رنگ فسفری استفاده شده تا خاطره قهرمانی دورتموند در اروپا در فصل 97-1996 تکرار شود اما مشکل این جاست که طراحی لباس به شکلی است که لوگوی دورتموند از روی پیراهن محو شده و قابل دیده شدن نیست. در حقیقت انتقادها به حدی بود که پوما مجبور به عذرخواهی شد. بایرون گولدن مدیر اجرایی این شرکت گفت:" متاسفیم که باعث خشم هواداران شدیم و دوست داریم که عذرخواهی کنیم. انتقادهای هواداران به این خاطر است که لوگوی دورتموند در این پیراهن آن طور که باید و شاید قابل مشاهده نیست."

در حقیقت پوما در طرح های جدیدش ترجیح داده است که لوگوی تیم ها را حذف و اسم تیم ها را جایگزین کند. به طور مثال BVB 09 به جای لوگوی دورتموند در این پیراهن قرار گرفته است. خود دورتموند برای حل این مشکل تصمیم گرفت که لوگوی خود را در سمت چپ پیراهن حک کند اما این اتفاق موثر واقع نشد چرا که لوگو قابل مشاهده نبود. 

4125