رنگ عجیب پیراهن سوم بارسلونا در فصل 23-2022؛ سفید مثل رئال مادرید!

رنگ عجیب پیراهن سوم بارسلونا در فصل 23-2022؛ سفید مثل رئال مادرید!

پایگاه خبری فوتبالی - موندودپورتیوو شنبه در گزارشی به طرح در نظر گرفته شده توسط نایکی برای پیراهن های بارسلونا در فصل 23-2022 اشاره کرده است.

به گزارش فوتبالی، عجیب ترین پیراهن مربوط به پیراهن سوم است که قرار است به رنگ سفید باشد که البته رنگ غیرمعمولی است چرا که معمولا در فوتبال اسپانیا، پیراهن سفید با رئال مادرید شناخته می شود و عجیب است که بارسا تصمیم گرفته از این رنگ برای پیراهن سومش استفاده کند.

بارسلونا

البته بارسا تا اواخر دهه هفتاد میلادی از رنگ سفید به عنوان پیراهن دوم خود استفاده می کرده است. برخی از هواداران سنتی تر از بارسا خواسته بودند که دوباره از این رنگ استفاده کند در حالی که خیلی ها معتقد بودند که این پیراهن نباید مورد استفاده قرار بگیرد چرا که با رنگ پیراهن رئال مادرید  تداخل دارد. یکی از ماندگارترین تصاویر  بارسا با پیراهن سفید به سال 1978 و بازی مقابل استون ویلا برمی گردد که یوهان کرویف لباسی سفیدرنگ را به تن کرده بود. البته طبیعتا قرار نیست که پیراهن بارسا یک دست سفید باشد و برای آن از رنگ آبی و اناری هم استفاده می شود اما رنگ اصلی سفید خواهد بود.

طرح پیراهن های قبلی نیز هفته گذشته مشخص شده بود. پیراهن اصلی به صورت راه راه آبی و اناری و بسیار کلاسیک خواهد بود و رنگ پیراهن دوم نیز طلایی خواهد بود که به نوعی ادای احترام به سی امین سالگرد میزبانی شهر بارسلونا از بازیهای المپیک است.

4125