نوراللهی و قایدی در ترکیب اصلی شباب الاهلی مقابل شارجه/ مهدی علی: باید به دو بازیکن جدید ایرانی فرصت بدهیم

نوراللهی و قایدی در ترکیب اصلی شباب الاهلی مقابل شارجه/ مهدی علی: باید به دو بازیکن جدید ایرانی فرصت بدهیم

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال شباب الاهلی امارات امشب در آخرین بازی از هفته چهارم لیگ این کشور برابر شارجه قرار می گیرد که به تازگی با شکست مقابل الوحده از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

به گزارش فوتبالی، به نوشته روزنامه البیان امارات؛ هر دو تیم در این بازی به دنبال مداوای جراحات بازی های گذشته خودشان خواهند بود. شباب الاهلی برای جبران نتیجه تساوی برابر العروبه در هفته قبلی تلاش می کند و الشارجه به دنبال جبران شکست در مسابقات آسیایی خواهد بود.
در گزارش پیش بازی البیان مهدی قایدی و احمد نوراللهی در ترکیب اصلی شباب الاهلی مقابل شارجه قرار گرفته اند ، خصوصا با توجه به اینکه این تیم سه بازیکن اصلی خودش را هم به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد.

شباب الاهلی در سه هفته ابتدایی رقابت ها دو پیروزی و یک تساوی به دست آورد و در این مسابقه حساس برای کسب سومین پیروزی خودش تلاش خواهد کرد.

مهدی علی سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی در نشست خبری قبل از مسابقه پیرامون دو بازیکن ایرانی جدید تیمش گفت: لیگ به تازگی آغاز شده و همه تیم ها تغییراتی در ترکیب خودشان داشته اند. در خصوص دو بازیکنی که به تازگی به جمع ما اضافه شده اند باید کمی صبر کنیم و نمی توان به زودی در خصوص آنها قضاوت کرد خصوصا با توجه به اینکه مدتی کوتاهی است که در کنار ما حضور دارند و پیش از این تیم ملی کشورشان را همراهی می کردند. امیدوارم این دو بازیکن نیروی مضاعفی برای تیم ما باشند و بتوانند در مسابقات آینده تاثیرگذار ظاهر شوند.

6641