واکنش تند پرسپولیسی‌ها به جنجال الهلال/ جواب بی‌ادبی الهلالی‌ها را در زمین می‌دهیم

واکنش تند پرسپولیسی‌ها به جنجال الهلال/ جواب بی‌ادبی الهلالی‌ها را در زمین می‌دهیم

پایگاه خبری فوتبالی - صفحه رسمی الهلال در واکنش به قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا به جای پرسپولیس از واژه «پیروزی» استفاده کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و پرسپولیس به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها باید در یک بازی حساس به مصاف الهلال عربستان برود. دیداری بسیار حیثیتی که قرار است ۲۴ مهر در عربستان و به میزبانی باشگاه الهلال برگزار شود.
صفحه رسمی باشگاه الهلال بعد از اینکه مشخص شد در مرحله بعد باید به مصاف قهرمان ۵ دوره اخیر فوتبال ایران و فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا بروند دست به اقدامی عجیب زد و به جای به کار بردن اسم پرسپولیس از پیروزی استفاده کرد.

موضوعی که خشم پرسپولیسی‌ها را برانگیخت و هواداران پرسپولیس با هجوم به صفحه باشگاه الهلال به شدت نسبت به آن واکنش نشان دادند.

پرسپولیسی‌ها مدعی شدند باشگاه الهلال با این کار قصد دارند تمرکز بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس را برهم بزنند و به نوعی آن‌ها را وارد جنگ روانی کنند. کاری که واقعاً در آن استاد هستند.

هواداران پرسپولیس می‌گفتند جواب این بی‌ادبی الهلالی‌ها را بازیکنانمان در زمین بازی خواهند داد و با یک برد شیرین تیم ثروتمند الهلال را حذف خواهند کرد.

1470