این ۵ پرسپولیسی؛ از برانکو تا یحیی مقابل الهلال

این ۵ پرسپولیسی؛ از برانکو تا یحیی مقابل الهلال

پایگاه خبری فوتبالی - پیش از نبرد حساس مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا این سؤال پیش می‌آید که چند پرسپولیسی در آخرین دیدار با الهلال حاضر بودند؟

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، آخرین باری که دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند، بازی برگشت مرحله نیمه نهایی فصل ۲۰۱۷ لیگ قهرمانان آسیا بود که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید و پرسپولیس خاطر شکست در بازی رفت، نتوانست به فینال آسیا برسد.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت پرسپولیس برای آن بازی تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا (احمد نوراللهی)، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان (بشار رسن)، وحید امیری، علی علیپور (سیامک نعمتی) و گادوین منشا به میدان فرستاد و به جز سه بازیکنی که به عنوان تعویضی وارد میدان شدند، ابوالفضل درویش‌وند، احسان علوان‌زاده، بوژیدار رادوشوویچ و شایان مصلح روی نیمکت پرسپولیس حضور داشتند.

از این جمع، ۵ بازیکن (سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، سیامک نعمتی و بوژیدار رادوشویچ) هنوز در پرسپولیس حضور دارند که به نظر می‌رسد حضور سه نفر از این جمع یعنی سیدجلال، امیری و نعمتی در بازی با الهلال قطعی باشد.

1470