اینجا پاتوق بازیکنان ایرانی در قطر است/ از ستاره‌های ایرانی تا ایرانی‌های متولد قطر

اینجا پاتوق بازیکنان ایرانی در قطر است/ از ستاره‌های ایرانی تا ایرانی‌های متولد قطر

پایگاه خبری فوتبالی - اشکان دژاگه در حالی به الشحانیه رفته که این تیم قطری را می‌توان پاتوق بازیکنان فوتبال ایران نامید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، در شرایطی که به نظر می رسید دژاگه پس از جدایی از تراکتور در اواخر فصل گذشته، باز هم در ایران به فوتبالش ادامه دهد و خبرهایی مبنی بر حضورش در استقلال یا پرسپولیس هم مطرح شده بود، این اتفاق نیفتاد و او به تیم لیگ یکی الشحانیه قطر رفت که در واقع یک تیم دسته دومی در فوتبال قطر پس از تیم های حاضر در لیگ ستارگان محسوب می شود.

تیمی که در گذشته در لیگ ستارگان بوده و بازیکنان ایرانی مختلفی را هم در ترکبیش داشته است.

مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی یکی از بازیکنانی بود که در فصل ۱۵-۲۰۱۴ در این تیم توپ می زد و مهرداد پولادی مدافع سابق تیم ملی هم یکی دیگر از بازیکنانی بود که از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ در این تیم بازی کرد.

رامین رضاییان هم از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ برای الشحانیه به میدان رفت و حالا دژاگه چهارمین بازیکن مطرح ایرانی است که به این تیم پیوسته است.

این تیم بازیکنان نه چندان شناخته شده ولی با اصلیت ایرانی هم داشته و دارد. علی جوکار از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ برای این تیم بازی می کرد و رضا شنبه نجفی بازیکنی ایرانی ولی متولد قطر است که از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ در این تیم حضور داشت. ابراهیم داریوش هم دیگر بازیکن ایرانی متولد قطر است که از سال ۲۰۱۸ تاکنون برای الشحانیه بازی می کند.

1470