سرمربی بایرن مونیخ تائید کرد: هافبک فرانسوی عمل جراحی قلب کرده است

سرمربی بایرن مونیخ تائید کرد: هافبک فرانسوی عمل جراحی قلب کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - یولین ناگلزمان سرمربی جوان بایرن مونیخ تائید کرد که کینگزلی کومان ستاره فرانسوی این تیم اخیرا عمل جراحی قلب انجام داده و چند هفته‌ای از تمرینات باشگاه دور خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، پزشکان باشگاه بایرن مونیخ یک مشکل جزئی در ضربان قلب کینگزلی کومان تشخصی دادند که در تنفس این وینگر سرعتی مشکل ایجاد می‌کرد و به همین دلیل او برای حل این مشکل، زیر تیغ جراحان قلب رفت. با این حال ناگلزمان تائید کرد که مشکل کومان حاد نیست و چند هفته دیگر به تمرینات بازخواهد گشت. 

به نقل از سایت گل، فردا شب دو تیم بایرن مونیخ و بوخوم از سری رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف هم خواهند رفت. ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "کینگزلی روز گذشته عمل جراحی داشت. یک مشکل در ریتم ضربان قلب او به وجود آمده بود و من دانش اندکی در پزشکی دارم و این موضوع را شرح خواهم داد. دو رشته وجود دارد که باعث فعال شدن ورم سینوس می‌شود. یکی از آن‌ها قطع شد تا باعث مشکلات بیشتر نشود. بعضی وقت‌ها او نمی‌توانست به خوبی نفس بکشود. به همین دلیل ما الکتروکاردیوگرام روی او انجام دادیم و مشکلش به زودی حل خواهد شد. فکر نمی‌کنم بیشتر از یک الی دو هفته از تمرینات دور باشد."

4416