هافبک پاریسن ژرمن: امباپه قراردادش را تمدید خواهد کرد

هافبک پاریسن ژرمن: امباپه قراردادش را تمدید خواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آندر هررا هافبک اسپانیایی پاریسن ژرمن ایمان دارد که کیلیان امباپه ستاره فرانسوی متقاعد به ماندن و تمدید قراردادش خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، در روزهای آخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی، رئال مادرید مذاکرات خودش را برای خرید کیلیان امباپه ستاره بیست و دو ساله آغاز کرد و پیشنهاد 160 میلیون یورویی روی میز گذاشت، اما این پیشنهاد خیلی سریع توسط ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاریسن ژرمن و لئوناردو رد شد. در ادامه لوس بلانکوس دو پیشنهاد 170 میلیون یورویی و 200 میلیون یورویی هم ارسال کرد، اما جوابی از طرف سران پاریس نشنیدند تا ستاره سابق موناکو، یک فصل دیگر در پارک دو پرنس ماندنی شود.

به نقل از سایت گل، حالا پس از گذشت دو هفته از پایان پنجره تابستانی، امیدها برای تمدید قرارداد امباپه در باشگاه پاریسن ژرمن افزایش یافته است. لئوناردو مدیر فنی و مائوریسیو پوچتینو سرمربی این باشگاه در آخرین مصاحبه‌های خود اعلام کردند که به هیچ عنوان قصد از دست دادن امباپه را ندارند. هررا هافبک اسپانیایی در این باره به EI Larguero گفت: "حس می‌کردم که او خواهد ماند. باشگاه همیشه به ما گفته است که امباپه می‌ماند. دو هفته پیش از پایان پنجره تابستانی از او پرسیدم که می‌ماند یا خیر و او به من گفت که در حال حاضر اینجا هستم. به نظرم اتفاقات این فصل می‌تواند روی ماندن یا نماندن امباپه تاثیر بگذارد."

4416