یوونتوس و بایرن‌مونیخ به دنبال جذب آزاد مدافع آلمانی چلسی

یوونتوس و بایرن‌مونیخ به دنبال جذب آزاد مدافع آلمانی چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - مديران یوونتوس به دنبال جذب بازیکن آزاد تیم چلسی انگلیس هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی باشگاه چلسی در فصل گذشته یکی از تاثیرگذارترین مدافعان فوتبال اروپا بود. بازیکن آلمانی در راه رسیدن به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد خوبی برای چلسی داشت؛ از جمله نمایش های خوب مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی و برابر منچستر سیتی در فینال بزرگ.

بنا بر اعلام رسانه های انگلیسی، چلسی بر سر تمدید قرارداد با آنتونیو رودیگر به توافق نرسیده و حالا بهترین فرصت برای تیم های خواهان این بازیکن می باشد.

بر اساس این خبر، رودیگر آزاد خواهد بود تا غرب لندن را در تابستان ترک کند و به همین خاطر ممکن است چلسی در ژانویه حاضر به فروش این مدافع آلمانی شود. بنابراین، بایرن مونیخ و یوونتوس هر دو چشم خود را به سمت مدافع میانی تیم ملی آلمان دوخته اند که باید با قیمت نسبتاً پایینی در ژانویه در دسترس باشد.

این بازیکن 28 ساله در حال حاضر نقشی مهم در ترکیب اصلی توماس توخل دارد، اما وضعیت قراردادی او مورد توجه سران چلسی نیست و به همین دلیل شانس جدایی او از چلسی بسیار زیاد است.

رودیگر در تیم های رده سنی جوانان بروسیا دورتموند و اشتوتگارت پیشرفت کرد و بین سال های 2015 تا 2017 در رم تجربه بازی داشت و سپس راهی چلسی شد.

9404