کلوپ: درباره تمدید قرارداد صلاح، چیزی برای گفتن ندارم!

کلوپ: درباره تمدید قرارداد صلاح، چیزی برای گفتن ندارم!

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ معتقد است هنوز نباید به بازیکنانی که فصل قبل مصدومیت های شدید داشته اند، فشار بیاورد و همین که یک زوج دفاعی خوب و مناسب برای هر بازی پیدا کند، کفایت می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، در آغاز هفته دیگری از رقابت های لیگ برتر انگلستان، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که تیمش یکی از بخت های قهرمانی در فصل جاری است، با رسانه ها به گفتگو پرداخت.

صحبت های یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در گفتگو با رسانه ها پیش از دیدار مقابل کریستال پالاس از مسابقات این هفته لیگ برتر را در ادامه می خوانید.

"پالاس یک تیم فوتبال شایسته است. ویرا بازیکنان خوبی به تیم اضافه کرده و از آن‌ ها به خوبی استفاده کرده است. این که چقدر در خط حمله قوی‌ اند، فوق‌ العاده است. ادوارد در بازی قبل به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و ۲ گل زد. آیو، بنتکه، زاها؛ همگی کیفیت بالایی دارند."

تمدید قرارداد محمد صلاح؟

"چیزی برای گفتن وجود ندارد، مخصوصا از طرف من. چون من در این قضیه دخالتی ندارم. البته از فرم خوب و متعهد بودن او خوشحالم. واقعا خیلی خوب به نظر می‌ رسد. چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد."

فیرمینو؟ 

"او آماده نیست. بابی تا هفته‌ آینده با تیم تمرین نخواهد کرد. بعد از آن باید ببینیم چه خواهد شد."

مانه؟

"سادیو خیلی خوب و آماده به نظر می‌ رسد. او لحظات خوبی را چه از لحاظ ذهنی و چه فیزیکی می‌ گذراند. فاصله‌ زیادی تا رسیدن به ۱۰۰ گل ندارد. امیدوارم شنبه این اتفاق بیفتد."

ماتیپ؟

"من نمی‌ توانم به افرادی که کیفیت ماتیپ را درک نمی‌ کنند، کمکی کنم. فصل قبل به خاطر مصدومیت های مداوم بدشانس بود اما او یک بازیکن بزرگ و فوق‌ العاده است."

۳ روز به ۳ روز بازی کردن؟

"این برای ما عادی است. ۳ بازی در هفته. تا به الان به خوبی از پس این موضوع برآمده ایم. دوباره نیاز به تغییراتی در ترکیب داریم، این موضوع واضح است."

کسب ۱۰ امتیاز تا به اینجای کار؟

"شروع خوبی برای ماست. اگر می‌ خواهید در رتبه‌ های بالا حضور داشته باشید، نباید امتیاز‌ها را از دست بدهید. به همین مسیر ادامه خواهیم داد. از نتایج تیم‌ های دیگر، تعجب نکردم."

دیووک اوریگی؟

"عملکرد او مقابل میلان، فوق‌ العاده بود. ما در حال حاضر بازی‌ های زیادی انجام می‌ دهیم‌. او در فیفادی در کنار ما بود و در تمرینات حاضر می‌ شد. می‌ توانستم عملکرد خوبش را ببینم‌. به خاطر همین در بازی قبل در ترکیب بود."

مدیریت زمان بازی ویرجیل فن دایک؟

"دوست داشتم بگویم که بازی دادن چرخشی به آن‌ ها، یک برنامه کوتاه مدت است اما می‌ خواهم معقولانه به این موضوع نگاه کنم. ویرجیل، ایبو، جوئل و جو، همگی در فصل قبل مصدومیت داشته‌ اند. اکنون فقط باید مطمئن شویم که برای هر بازی، یک زوج دفاعی مناسب در اختیار داریم‌. هنوز در ابتدای فصل هستیم و این بهترین تصمیم ممکن است."

9404