رد پیشنهاد جانشینی کومان روی نیمکت بارسلونا توسط کرایوف

رد پیشنهاد جانشینی کومان روی نیمکت بارسلونا توسط کرایوف

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد تغییرات روی نیمکت سرمربیگری بارسلونا قطعی باشد ولی زمان دقیق انجام این تغییرات مشخص نیست و جوردی کرایوف به عنوان یکی از گزینه های جانشینی کومان هم اعلام کرده در بارسلونا می ماند اما نه برای سرمربیگری تیم بزرگسالان آبی اناری ها.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، در لحظات آخر جلسه های اخیر مدیران بارسلونا، گزینه یوردی کرایوف، فرزند یوهان کرایوف فقید اسطوره بلوگرانا، برای جانشینی رونالد کومان بررسی شد. 

بعد از شکست سنگین سه بر صفر آبی اناری ها مقابل بایرن مونیخ در چهارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در هفته گذشته، در ابتدا گمان می رفت که رونالد کومان سریعا اخراج شده و یوردی کرایوف جانشین مرد هلندی در بارسلونا شود. کرایوف شش ماه سابقه مربیگری در باشگاه شنزن کشور چین را در کارنامه خود دارد هر چند چندان رزومه خوبی به شمار نمی رود.

اما به نظر می رسد کرایوف به باشگاه جواب رد داده است. او به باشگاه گفته است که نمی خواهد فعلا در نقش مربیگری در بارسلونا ظاهر شود اما شاید در آینده این اتفاق رخ دهد.

به دنبال انتشار اخبار بسیاری مبنی بر تغییرات روی نیمکت مربیگری بارسلونا، بسیاری از نشریات و رسانه های اروپایی به گمانه‌زنی‌ درباره گزینه های احتمالی جانشینی رونالد کومان در نیوکمپ پرداخته اند.

9404