توخل: می‌خواهیم فاتح دربی لندن شویم/ کین و لوکاکو عاشق گلزنی هستند

توخل: می‌خواهیم فاتح دربی لندن شویم/ کین و لوکاکو عاشق گلزنی هستند

پایگاه خبری فوتبالی - شباهتی که سرمربی چلسی بین لوکاکو و هری کین قائل می شود، عشق هر دوی آن ها به گلزنی است ولی توخل همچنین اشاره می کند این دو بازیکن تفاوت های زیادی هم با یکدیگر دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، در آغاز رقابت های هفته دیگری از لیگ برتر انگلستان، توماس توخل، سرمربی چلسی که تیمش یکی از بخت های اصلی قهرمانی در فصل جاری است، با رسانه ها به گفت و گو پرداخت.

صحبت های توماس توخل، سرمربی چلسی در گفت و گو با رسانه ها پیش از دیدار مقابل تاتنهام در مسابقات این هفته لیگ برتر را در ادامه می خوانید.

"هیچ مشکل جدیدی وجود ندارد. پولیشیچ مقابل تاتنهام بازی نخواهد کرد. او در حال حاضر به صورت فردی تمرین و سعی می کند در اسرع وقت به تمرینات تیمی بازگردد. کانته کاملاً تمرین کرده و آماده بازی است."

انتظارات شما از بازی با تاتنهام چیست؟ نظرت در مورد عدم حضور احتمالی بازیکنان حریف؟

"صادقانه بگویم من واقعاً شایعات پیرامون این که چه کسی می تواند بازی کند و چه کسی بازی نمی کند را دنبال نمی کنم. حریف سختی در انتظار ماست. این دربی لندن است. فصل گذشته به یک نتیجه عالی رسیدیم و می خواهیم آن را دوباره تکرار کنیم."

مقایسه بین هری کین و روملو لوکاکو:

"شباهت آن ها این است که هر دو نفر مهم ترین و سرنوشت سازترین گل ها را به ثمر می رسانند. این بچه ها عاشق گلزنی هستند و بدون توجه به نوع مسابقات، گل می زنند. از این نظر آن ها شبیه هم هستند؛ اما در غیر این صورت، آن ها بازیکنان کاملاً متفاوتی هستند. اگر کین در مسابقه شرکت کند، ما باید سعی کنیم او را مهار کنیم."

وضعیت قرارداد آنتونیو رودیگر:

"این موضوع بین باشگاه، بازیکن و مدیر برنامه های بازیکن حل می شود. امیدوارم راه حل مناسبی پیدا کنند. تونی در چند بازی قبل عملکردی عالی از خود نشان داد؛ او به طور مداوم بازی در بالاترین سطح را نشان می دهد، با آرامش رفتار می کند و بسیار متمرکز است."

9404