گوارديولا: رالف با برنامه بازی می‌کند/ فودن می‌تواند در 5 پست بازی کند

گوارديولا: رالف با برنامه بازی می‌کند/ فودن می‌تواند در 5 پست بازی کند

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا معتقد است بازی کردن با ساوتهمپتون آن هم تنها سه روز بعد از بازی مقابل لایپزیش، تیمش را در شرایط سختی قرار می دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، در آستانه آغاز هفته دیگری از رقابت های لیگ برتر انگلستان، پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی که تیمش مدافع عنوان قهرمانی و یکی از بخت های اصلی برای قهرمانی در فصل جاری است، با رسانه ها به گفت و گو پرداخت. صحبت های پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی در گفتگو با رسانه ها پیش از دیدار مقابل ساوتهمپتون در مسابقات این هفته لیگ برتر را در ادامه می خوانید:

"بازی کردن مقابل لایپزیش و سه روز بعد رویارویی با ساوتهمپتون شرایط دشواری است. به حمایت هواداران و انرژیشان نیاز داریم. هواداران ما چه در بازی‌ های خانگی و چه خارج از خانه، همیشه از ما حمایت کرده اند و بابت آن متشکرم."

"ساوتهمپتون مقابل منچستر یونایتد بسیار خوب بازی کرد و از سخت ترین بازی هایمان در فصل گذشته، مقابل آن ها بود. رالف را می شناسم و آن ها نیز مانند لایپزیش سریع و با برنامه ریزی بازی خواهند کرد."

"از طرف خودم به ناتان آکه و خانواده اش بابت از دست دادن پدرش تسلیت می‌ گویم. او شخصیت بزرگی از خود با بازی مقابل لایپزیش نشان داد. برای حمایت از او در کنارش خواهیم بود و خوشحال هستیم که او در کنار ما است."

"استونز برای ما بازی نکرد و پس از 90 دقیقه بازی در تیم ملی انگلیس مصدوم شد. لاپورت نیز کمی درد در پای خود حس می کرد. این دردها پس از بازی با لسترسیتی شدیدتر شدند و نمی خواهیم ریسک کنیم. شاید هر دو آن ها به بازی مقابل ویکومب یا چلسی برسند."

"فیل فودن می تواند در پنج پست مختلف بازی کند و در هر پنج تای آن ها نیز فوق‌ العاده است. او دقایق خوبی را مقابل لایپزیش پس از سپری کردن تنها سه جلسه تمرینی داشت."

9404