نقش ویژه فاتی و دمبله در ادامه حضور کومان در بارسلونا

نقش ویژه فاتی و دمبله در ادامه حضور کومان در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی هلندی آبی اناری ها امیدوار به بازگشت مصدومان تیمش به ترکیب اصلی است و همچنین برای تعیین سرنوشت خود در تیم کاتالانی نیز روی این موضوع حساب کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا امیدوار است آنسو فاتی و عثمان دمبله به بهترین شکل خود در خط حمله این تیم بازگردند و بدین ترتیب با کسب نتایج بهتر به دنبال عملکرد بهتر شاگردانش، جایگاه نامطمئن خود در این فصل در بارسلونا را حفظ کند.

سرمربی هلندی کاتالان ها معتقد است که خط حمله بارسلونا در این فصل با اضافه شدن فاتی و دمبله به خط حمله ای زهردارتر تبدیل خواهد شد. بازیکنان مصدوم بارسلونا هنوز در راه بهبودی خود از بند مصدومیت هستند و ماه اکتبر، زودترین تاریخ لحاظ شده برای بازگشت این بازیکنان پیش بینی شده است.

ممفیس دپای در این فصل نقش رهبری را در حمله بلوگرانا بر عهده گرفته است، اما مهاجم سابق لیون به تنهایی نمی تواند در بازی ها تعیین کننده باشد.

در مورد کومان، روزهای او در بارسلونا به پایان رسیده و گزارش شده است که تنها یک سری نتایج خوب می تواند او را از اخراج فوری نجات دهد.

9404