زلاتان درباره احتمال حضورش برابر یوونتوس: رنج کشیدن را دوست دارم!

زلاتان درباره احتمال حضورش برابر یوونتوس: رنج کشیدن را دوست دارم!

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم کهنه کار سوئدی میلان پس از مدت ها دوری از مسابقات به علت مصدومیت و انجام عمل جراحی، دوباره دچار آسیب دیدگی شد و پس از تقابل با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، به نظر می رسد دیدار تیمش برابر یوونتوس در چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا را نیز از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی و با سابقه میلان از تایید در دسترس بودن خود برای بازی یکشنبه شب برابر یوونتوس در لیگ سری آ ایتالیا خودداری کرده و توضیح می دهد که آخرین وضعیت مصدومیتش به چه صورت است.

رسانه میلان نیوز ایتالیا، یکی از منابعی بود که اعلام کرد زلاتان ابراهیموویچ روز گذشته را به تمرینات انفرادی روتین مشغول بوده و در تمرینات گروهی تیم حضور نداشته است.

با تمام این اوصاف، ابراهیموویچ در تلاش است تا برای بازی یکشنبه شب مقابل بیانکونری در دسترس مربیان روسونری قرار بگیرد حتی اگر شانس کمی برای بازی کردنش در این دیدار وجود داشته باشد.

این مهاجم سوئدی در بخشی از مصاحبه اخیر خود با رسانه های ایتالیایی در خصوص شرایط بدنی و مصدومیتش چنین می گوید:

"بگذارید ببینیم وضعیت روز به روز چه خواهد شد؛ کاملا مشخص است من مشکل تاندون دارم و نمی خواهم در این رابطه ریسک کنم؛ چرا که می خواهم در کل فصل حضور داشته باشم. مشکل من این است که بیش از حد تمرین می کنم و رنج کشیدن را دوست دارم."

9404