تلاش یوونتوس برای جذب مهاجم صرب فیورنتینا با وجود مقاومت ویولا

تلاش یوونتوس برای جذب مهاجم صرب فیورنتینا با وجود مقاومت ویولا

پایگاه خبری فوتبالی - سران یوونتوس همچنان در اندیشه جذب مهاجم صربستانی فیورنتینا هستند اما مشکلات زیادی در این زمینه پیش روی آن هاست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه توتو یووه ایتالیا، علاقه یوونتوس به دوشان ولاهوویچ، مهاجم صربستانی فیورنتینا دیگر یک راز پنهان نیست و این بازیکن احتمالاً در صدر لیست خواسته های باشگاه تورینی برای فصل آینده قرار داشته باشد و این در حالی است که او در حال حاضر مدام گلزنی می کند. 

بازیکن صربستانی فصل گذشته بیش از بیست گل در رقابت های سری آ به ثمر رساند و در سه هفته آغازین لیگ در فصل جدید هم سه گل به ثمر رسانده است.

با این وجود، قیمت این بازیکن بیست و یک ساله ارزان نخواهد بود، زیرا ارزش او به طور بالقوه می تواند به 70 میلیون یورو برسد. علاوه بر این، ویولا از فروش ستاره های خود به بانوی پیر متنفر است؛ حتی اگر افرادی مانند فدریکو کیه‌زا و برناردسکی هنوز در سال های گذشته این مسیر را رفته باشند.

بنابراین، یوونتوس می تواند روی طرحی برای کاهش قیمت بازیکن کار کند و در عین حال از رقبای بنفش خود نیز پیش باشد.

طبق این گزارش، بیانکونری ها سعی می کنند خیلی زود پیشنهاد رسمی خود برای ولاهوویچ را ارائه کنند تا بتوانند وی را در تابستان آینده در ترکیب اصلی خود داشته باشند. البته یوونتوس احتمالا دو یا سه بازیکن جوان خود را به فیورنتینا پیشنهاد خواهد کرد.

در حالی که خرید یک بازیکن فقط به عنوان یک مبادله با بازیکن دیگر را می توان یک استراتژی غیر متعارف توصیف کرد، وضعیت مالی وخیم باشگاه های ایتالیایی، آن ها را مجبور به اعمال برخی اقدامات ناخوشایند می کند.

9404