درخواست عجیب اتلتیکویی‌ها از فلیکس: گریزمان را مصدوم کن!

درخواست عجیب اتلتیکویی‌ها از فلیکس: گریزمان را مصدوم کن!

پایگاه خبری فوتبالی - ماجرای بازگشت آنتوان گریزمان به تیم اتلتیکو مادرید همچنان درگیر حواشی بسیاری است و به نظر می رسد که رفتن این مهاجم فرانسوی به جمع آبی اناری ها و برگشتنش به مادرید، هنوز هم نقطه تاریکی در پرونده گریزمان از دید هواداران اتلتیکو مادرید به حساب می آید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، هواداران تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا همچنان از آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی سابق این تیم که یک رفت و برگشت به تیم بارسلونا داشته، ناراحت هستند و از فلیکس که تقریبا به عنوان جانشین گریزمان با روخی بلانکو قرارداد امضا کرده بود، درخواستی عجیب داشته‌ اند.

روز سه‌ شنبه، هنگامی که فلیکس به محل تمرین اتلتیکو مادرید رسید، هواداران یک درخواست از این بازیکن داشتند و به او گفتند: "ژائو! گریزمان را متوقف کن. تو باید او را مصدوم کنی. او نباید پیش از تو در ترکیب باشد!"

فلیکس البته واکنش معقولی به این درخواست داشته و این گونه به هواداران پاسخ داده است:

"شما باید احترام بیشتری به گریزمان بگذارید! او اکنون بازیکن تیم ماست."

ژائو فلیکس در جریان دیدار مقابل پورتو در هفته نخست مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، به جای خود گریزمان وارد بازی شد و البته نه او و نه مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید، ‌هیچ کدام موفق نشدند راه راه پوشان مادریدی را به سه امتیاز و کسب پیروزی در این مسابقه برسانند.

9404