اکبرپور: قضاوت در مورد خریدهای استقلال زود است/ باشگاه نیاز به یک ترکیب مدیریتی قوی دارد

اکبرپور: قضاوت در مورد خریدهای استقلال زود است/ باشگاه نیاز به یک ترکیب مدیریتی قوی دارد

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: قضاوت در مورد بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند، زود است.

به گزارش فوتبالی، علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با شکست استقلال برابر الهلال گفت: استقلال در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشت و حتی می‌توانست به گل برسد که در این زمینه بدشانس بود. در نیمه دوم اشتباه فردی باعث شد تا الهلال به گل برسد و این موضوع شیرازه استقلال را از هم پاشید و از طرفی الهلال توانست باز هم دروازه استقلال را باز کند.
وی درخصوص جدایی چند بازیکن از استقلال و تغییراتی که مثل هر فصل در این تیم ایجاد شد، تاکید کرد: این مشکلی است که استقلال در هشت سال گذشته با آن دست و پنجه نرم کرده و قبل از شروع هر فصل این تیم از لحاظ بازیکن، کادر فنی یا مدیریت دچار تغییر می‌شود و همین موضوع استقلال را به حاشیه می‌کشاند. اعتقاد من این است که باشگاه استقلال بعد از سال‌ها نیاز به یک تیم مدیریتی قوی و کاربلد دارد تا از این شرایط بیرون بیاید.

پیشکسوت استقلال افزود: هواداران سال‌هاست که در انتظار قهرمانی هستند و از این شرایط خسته شده‌اند. حالا که دولت عوض شده و وزیر ورزش هم انتخاب شده است امیدوارم یک تیم مدیریتی قوی برای استقلال انتخاب شود تا بعد از سال‌ها این تیم از بحران و حاشیه بیرون بیاید.

اکبرپور در مورد انتقادهای ایجاد شده از برخی خریدهای استقلال و اینکه خیلی‌ها معتقدند آبی‌پوشان بازیکنان متوسطی را به خدمت گرفته‌اند، خاطر نشان کرد: به هر حال این نفرات با تصمیم مستقیم مجیدی به تیم اضافه شدند و طبیعتا سرمربی باید در این زمینه پاسخگو باشد. من معتقدم با یک بازی نمی‌توان نظر قطعی داد و این بازیکنان برای اولین بار در یک بازی سخت و مهم به میدان رفته‌اند. من فکر می‌کنم قضاوت در مورد خریدهای جدید استقلال زود است و باید به آنها زمان بدهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد که فرهاد مجیدی کار بسیار سختی در استقلال خواهد داشت گفت: هر مربی که هدایت استقلال را برعهده بگیرد کار سختی دارد چون هواداران توقع زیادی از تیم دارند. من امیدوارم که مجیدی در فصل جدید بهترین عملکرد را داشته باشد.

1470