شکوری: به تمرین نساجی آمدم تا از ساکت الهامی عذر خواهی کنم/ امیدوارم مرا ببخشد

شکوری: به تمرین نساجی آمدم تا از ساکت الهامی عذر خواهی کنم/ امیدوارم مرا ببخشد

پایگاه خبری فوتبالی- سرانجام چالش و حواشی میان ابراهیم شکوری و ساکت الهامی خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، پس از حواشی پیش آمده میان ابراهیم شکوری و ساکت الهامی در پایان دیدار پرسپولیس و نساجی در لیگ بیستم، سرانجام این دو در تمرین نساجی با یکدیگر آشتی کردند. ابراهیم شکوری که برای پایان دادن به کدورت ها در تمرین نساجی حاضر شده بود در گفت‌و‌گو با دوربین پایگاه خبری فوتبالی گفت: فوتبال حساسیت های خودش را دارد من فکر می کنم یکسری تصمیمات و یکسری حرفها باعث می شود که ما فوتبالی ها از همدیگر رنجیده شویم و کدورت پیش بیاید اما واقعا ما فوتبالی ها با هم دوست هستیم و بیرون از زمین واقعا رابطه هایی وجود دارد که رابطه های بسیار خوبی هست اما گاهی یکسری سوء تفاهم ها پیش می آید که قطعا واقعیت هم ندارد.

وی در ادامه گفت: ما از هم شناخت داریم و با هم همبازی بودیم و آقای الهامی یک مقدار زودتر فوتبال را کنار گذاشتند و حتی قرار بود که در یک مقطعی  شاگرد ایشان باشم که قسمت نشد. من در اینجا حضور پیدا کردم که از آقای الهامی معذرت خواهی می کنم. چون بزرگتر و استاد ما هستند ضمنا  دوست و همبازی من هستند.

شکوری در ادامه عنوان کرد: وظیفه من بود که به عنوان کوچک تر و به عنوان مسئول تیمی که این صحبت را مطرح کرده بودم بیایم و معذرت خواهی کنم و امیدوارم ایشان هم مرا ببخشند. واقعا دنیا اصلا ارزش این حرف ها را ندارد.

وی در انتها گفت: امروز که من با شما صحبت می کنم چهارمین سالگرد مجید غلام نژاد است. دوست ما که چهار سال شده که در جمع ما نیست و واقعا کسی باورش نمی شود و شاید اصلا این دنیا ارزش این جنگ های زرگری را و بیخودی را نداشته باشد. به همین دلیل من اینجا آمدم که هم معذرت خواهی کنم و هم برای تیم ریشه دار نساجی آرزوی موفقیت بکنم. می دانم که چقدر مردم این تیم را دوست دارند و می دانم که امید که استان و یک شهر هستند و امیدوارم که امسال هم موفق باشند. همچنین برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت می کنم. 

۹۶۹۷