شباب الاهلی و ستاره‌های ایرانی در جایگاه چهارم گران‌ترین باشگاه‌های امارات

شباب الاهلی و ستاره‌های ایرانی در جایگاه چهارم گران‌ترین باشگاه‌های امارات

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال شباب الاهلی امارات با جذب احمد نوراللهی و مهدی قایدی به جایگاه سوم گران‌ترین باشگاه‌های لیگ امارات صعود کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، به نوشته روزنامه البیان امارات مجموع ارزش بازیکنان خارجی فصل جدید فوتبال این کشور به بیش از 75 میلیون یورو رسیده است در حالی که فرصت نقل و انتقالات باشگاه‌ها از 6 اکتبر (14 مهر) به پایان خواهد رسید.

بر این اساس باشگاه الشارجه با جذب دو بازیکن خارجی به ارزش بیش از 13 میلیون یورو در صدر گران‌ترین تیم‌های فصل جدید فوتبال امارات قرار گرفته و ارزش مجموع بازیکنان خارجی این باشگاه بیش از 31 میلیون یورو برآورد می‌شود.

الجزیره با بازیکنان خارجی به ارزش بیش از 23 میلیون یورو در جایگاه دوم قرار دارد، العین با 21.7 میلیون یورو سوم است و شباب الاهلی امارات که به تازگی احمد نوراللهی و مهدی قایدی را جذب کرده با 21 میلیون یورو در جایگاه چهارم قرار دارد.

به نوشته روزنامه البیان ارزش دو بازیکن ایرانی شباب الاهلی مجموعا 3.4 میلیون یورو برآورد می‌شود.

به نوشته البیان برنارد دوارتی مهاجم برزیلی الشارجه با قیمت 12 میلیون یورو گران‌ترین بازیکن شاغل در لیگ امارات است و ایگور خسوس بازیکن شباب الاهلی با قیمت 5 میلیون یورو در جایگاه دوم این رده‌بندی قرار دارد.

۴۱۵۴