رونالدو و تکرار یک قاب در لیگ قهرمانان اروپا پس از 12 سال(عکس)

رونالدو و تکرار یک قاب در لیگ قهرمانان اروپا پس از 12 سال(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد سه شنبه شب در هفته اول از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1 بر 2 مغلوب یانگ بویز شد تا بدین ترتیب رونالدو نتواند در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا به همراه منچستر یونایتد در دوره جدید حضور خود در این باشگاه، موفق به کسب پیروزی شود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در دوره جدید حضورش در منچستر یونایتد موفق شد گلزنی کند. رونالدو با کیت آبی روشن منچستر یونایتد که لباس خارج از خانه این تیم است توانست در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند و این قاب تداعی کننده یک صحنه در 12 سال پیش است.

کریستیانو رونالدو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2008/09 هم توانسته بود گلزنی کند و این در حالی بود که رونالدو در آن بازی هم کیت آبی و خارج از خانه منچستر یونایتد را بر تن داشت.

در واقع رونالدو در آن بازی که مقابل آرسنال در نیمه نهایی بود، روی یک فرار بی نظیر در موقعیتی مشابه با بازی مقابل یانگ بویز قرار گرفت و توانست گلزنی کند و بدین ترتیب این قاب دیدنی از کریستیانو رونالدو در کیت آبی منچستریونایتد اکنون پس از 12 سال دوباره تکرار شده است.

1470