لحظه‌ای که کهکشانی جدید رئال مادرید اولین پاس‌گل خود را داد(عکس)

لحظه‌ای که کهکشانی جدید رئال مادرید اولین پاس‌گل خود را داد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا در روز آخر پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اخیر از تیم رن فرانسه به رئال مادرید پیوست و به نظر می رسد که کم کم باید به او لقب «کهکشانی جدید رئال مادرید» را داد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که کار رئال مادرید در ورزشگاه سن سیرو در هفته اول از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گره خورده بود، در دقیقه پایانی بازی، روی یک حرکت دیدنی ادواردو کاماوینگا با دادن یک پاس گل به رودریگو باعث شد تا رئال مادرید هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد و شروع خوبی در این فصل از رقابت های چمپیونزلیگ داشته باشد.

ادواردو کاماوینگا در لالیگا هم در اولین بازی خود برای رئال مادرید در پیروزی 5 بر 2 مادریدی ها مقابل سلتاویگو اولین گل خود را به ثمر رسانده بود و اکنون در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا پاس گل داد تا نشان دهد می تواند بازیکن موثری برای رئال مادرید باشد.

ادواردو کاماوینگا تنها 18 سال دارد و بازیکن بسیار آینده داری به حساب می آید به طوری که علاوه بر رئال مادرید، تیم هایی مثل پاریسن ژرمن و منچستر یونایتد هم در تابستان به دنبال خرید این بازیکن بودند اما در نهایت رئال مادرید این بازیکن را جذب کرد.

1470