مثلث مخوفی که در اولین بازی خود ضعیف ظاهر شد؛ شروع انتقادات؟

مثلث مخوفی که در اولین بازی خود ضعیف ظاهر شد؛ شروع انتقادات؟

پایگاه خبری فوتبالی - اولین بازی پاری سن ژرمن در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و این بازی آنطور که باید و شاید مورد پسند هواداران پی اس جی نبود چرا که تیم فرانسوی در این بازی در مقابل تیم نه چندان مطرح کلوب بروژ بلژیک به تساوی یک بر یک رسید و در فاز هجومی هم به طور کلی عملکرد خوبی نداشت و به نظر می رسید که تاکتیک های پی اس جی به بن بست رسیده است.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی نگاه ها به طور ویژه ای روی مثلثی بود که رسانه های نزدیک به مالک قطری پاریسن ژرمن مانور زیادی روی آن داده بودند؛ مثلث MNM متشکل از مسی، نیمار و کیلیان امباپه.

این مثلث برای اولین بار بود که در کنار هم قرار می گرفتند و در اولین بازی مشترک خود نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و تک گل پی اس جی را در این بازی هم یک هافبک یعنی آندر هررا به ثمر رساند.

کیلیان امباپه در این بازی در دقیقه 51 با مصدومیت مواجه شد و پوچتینو مجبور شد او را با ایکاردی تعویض کند اما مسی و نیمار هم که در زمین بازی بودند نتوانستند گره از کار تیم فرانسوی باز کنند.

روزنامه اکیپ فرانسه پس از این بازی نوشت که پاریسن ژرمن شروعی ناامید کننده در لیگ قهرمانان اروپا داشته است تا بدین ترتیب انتقادات را شروع کرده باشد. مائوریسیو پوچتینو نتوانست با داشتن ستاره ها و نام های بزرگی که در اختیار دارد، از پس تیمی مثل بروژ بر بیاید و باید منتظر انتقادات بیشتر در روز های پیش‌رو باشد.

1470