عکس؛ فرصت‌سوزی عجیب مسی با فرستادن توپ به آسمان!

عکس؛ فرصت‌سوزی عجیب مسی با فرستادن توپ به آسمان!

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن در اولین بازی خود در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به تساوی یک بر یک مقابل کلوب بروژ رسید و نتوانست در ورزشگاه جان بریدل هر سه امتیاز را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، این بازی، اولین بازی لیونل مسی در پاریسن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا بود و از همین جهت نگاه های زیادی به سمت این بازی و لیونل مسی دوخته شده بود. فوق ستاره آرژانتینی به طور کلی عملکرد خوبی در این بازی نداشت و نتوانست آنطور که باید و شاید خودی نشان بدهد و تنها یک بار توانست تیر دروازه حریف را به لرزه در بیاورد.

اما لیونل مسی در دقیقه 79 این بازی یک شوت بسیار ضعیف زد و فرصت‌سوزی عجیبی داشت. در حالی که مندس، بازیکن پی اس جی با فرار سریع خود و پاس کات‌بکی که داد موقعیت بسیار خوبی برای لیونل مسی ایجاد کرده بود، اما فوق ستاره آرژانتینی نتوانست از آن به خوبی استفاده کند و در نهایت توپ را به بالای دروازه فرستاد.

شوت مسی با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت و مسی تقریبا توپ را به آسمان کوبید تا در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در تیمی غیر از بارسلونا، عملکرد ضعیفی داشته باشد.

1470