رئال مادرید با درخشش کورتوا در سن سیرو پیروز شد

رئال مادرید با درخشش کورتوا در سن سیرو پیروز شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر اینتر قرار گرفت که در نهایت با نتیجه 0-0 متوقف شد. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 23:15 چهارشنبه شب، دو تیم اینتر و رئال مادرید از چهارچوب دور نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند. دو تیم در شرایط مشابه به میدان آمدند و این دو تیم در لیگ‌های داخلی خود تاکنون متحمل شکست نشده‌اند. 

در نیمه اول اینتر با اقتدار تیم برتر میدان بود. آن‌ها از همان ابتدا کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات زهرداری را روی دروازه تیبو کورتوا خلق کردند. بی دقتی مهاجمین نراتزوری و همچنین درخشش کورتوا باعث شد تا رئال مادرید در نیمه اول بازنده به رختکن نرود. نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت. همچنین لوس بلانکوس در نیمه اول موفق به زدن شوتی در چهارچوب نشد. 

در نیمه دوم، اینتر دیگر آن تیم سرحال و پر انرژی نیمه اول نبود و رئال مادرید توانست نبض بازی را در اختیار بگیرد تا به این شکل از شدت فشار اینتر کاسته شود. شاگردان کارلو آنچلوتی در اکثر دقایق تیم برتر میدان بودند و سرانجام در دقیقه 89، این رودریگو وینگر برزیلی بود که توانست گل پیروزی را برای رئال مادرید به ثمر برساند تا لوس بلانکوس به پیروزی 1-0 برسد.

4416