توقف پاریسن ژرمن در حضور مثلث MNM و پیروزی لیورپول در یک بازی کلاسیک

توقف پاریسن ژرمن در حضور مثلث MNM و پیروزی لیورپول در یک بازی کلاسیک

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و پاریسن ژرمن علیرغم حضور تمام ستارگانش برابر کلوب بروژ متوقف شد. 

به گزارش فوتبالی، دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد. 

در گروه A کلوپ بروژ در بلژیک میزبان پاریسن بود و در نهایت توانست به تساوی ارزشمند 1-1 دست پیدا کند. مثلث کیلیان امباپه، لیونل مسی و نیمار در زمین حضور داشتند، اما نتوانستند کار خاصی انجام دهند تا در همان قدم اول، شوک بزرگی به پاریسن ژرمن وارد شود. تک گل پاریس را آندر هررا به ثمر رساند. در دیگر دیدار این گروه منچسترسیتی موفق شد در یک دیدار بسیار جذاب، با نتیجه 6-3 از سد لایپزیش عبور کند. آکه، موکیله (گل به خودی)، ریاض محرز، جک گریلیش، ژوائو کانسلو و گابریل ژسوس گلزنان سیتی در این بازی بودند. 

در گروه B که به گروه مرگ نیز معروف است، لیورپول در آنفیلد میزبان میلان بود و در نهایت موفق شد با نتیجه 3-2 برنده شود. برای لیورپول هندرسون، صلاح و توموری (گل به خودی) گلزنی کردند و برای میلان آنته ربیچ و براهیم دیاز زننده گل‌ها بودند. در دیگر دیدار نیز اتلتیکو مادرید با تساوی 0-0 مقابل پورتو متوقف شد. 

4416