پیام ستاره چلسی بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال اروپا

پیام ستاره چلسی بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینیو هافبک ایتالیایی چلسی کسب جایزه بهترین بازیکن سال یوفا را رویایی خواند و امیدوار است تا این عنوان، به دیگر افراد درس بدهد. 

به گزارش فوتبالی، در سال 2018 چلسی پس از منصوب کردن مائوریسیو ساری به عنوان سرمربی، جورجینیو را نیز از ناپولی خریداری کرد. او از زمان آمدنش به استمفورد بریج موفق به فتح لیگ اروپا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا شد. جورجینیو همچنین در تابستان اخیر نیز موفق شد به همراه ایتالیا، جام قهرمانی یورو 2020 را بالای سر ببرد تا سال موفقی را پشت سر بگذارد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، این هافبک بیست و نه ساله متولد برزیل، در این ماه بالاتر از لیونل مسی، کیلیان امباپه و روبرت لواندوفسکی، به عنوان بازیکن سال یوفا برگزیده شد. او پس از دریافت جایزه با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت: "سال‌ها پیش، من فقط یک پسر بچه بودم که آرزوی فوتبال بازی کردن داشت. امروز توانستم به یک افتخار بزرگ برسم و می‌خواهم این جایزه (بهترین بازیکن سال یوفا) را با شما جشن بگیرم. به من ایمان داشته باشید و حمایت کنید. این جایزه برای تمام رویاپردازان در سراسر دنیاست. امیدوارم این جایزه به شما امید بدهد که هر رویایی می‌تواند به حقیقت تبدیل شود." 

4416