مظاهری مثل رحمتی؛ حسینی باز هم بدون رقیب ماند!

مظاهری مثل رحمتی؛ حسینی باز هم بدون رقیب ماند!

پایگاه خبری فوتبالی - سیدحسین حسینی در لیگ برتر نوزدهم و پس از جدایی سید مهدی رحمتی، یک تنه در تمام مسابقات به میدان رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، سیدحسین حسینی دروازه بانی که پیش از بازی مقابل الهلال دو دیدار دیگر را هم مقابل این تیم برگزار کرده بود در سومین مصاف مقابل این حریف عربستانی، شکست تلخی را تجربه کرد.

استقلال با حسینی در لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ در بازی رفت، الهلال را ۱-۲ شکست داد و در بازی برگشت یک بر صفر به این تیم باخت. 

حسینی در مجموع تاکنون چهار گل از الهلال خورده ولی پیشکسوتان و کارشناسان دروازه‌بانی استقلالی درباره گل‌های خورده بازی این هفته استقلال مقابل الهلال معتقد بودند حسینی روی هیچ یک از دو گل مقصر نبوده است.

حسینی بار دیگر با جدایی محمد رشید مظاهری با شرایطی مشابه لیگ نوزدهم مواجه شده است. چراکه باز هم رقیب جدی ندارد و خودش باید یک تنه همه مسابقات را دروازه بانی کند. 

سیدحسین حسینی با ۲۷۰۰ دقیقه بازی در لیگ برتر نوزدهم در شرایطی در تمام ۳۰ هفته برای استقلال بازی کرد که حسین پورحمیدی تنها ذخیره او در جمع بازیکنان استقلال بود و این تیم دروازه بان سوم نداشت.

حسینی در همان فصل در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ نیز در ۷ بازی به مدت ۶۳۰ دقیقه دروازه‌بان تیم استقلال بود و با این تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و در نهایت مقابل پاختاکور حذف شد.

1470