رئال مادرید نمی‌تواند مثل پاریسن ژرمن شود چون متقلب نیست!

رئال مادرید نمی‌تواند مثل پاریسن ژرمن شود چون متقلب نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رئیس لالیگا به تمجید از عملکرد سران رئال مادرید در طول دوران پاندمی ویروس کرونا پرداخت و همچنین از پاریسن ژرمن به خاطر خرج‌های هنگفتش انتقاد کرد. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در چند فصل گذشته خرید گران قیمت نداشته و همین موضوع باعث شده تا آن‌ها برای تابستان سال آینده، خلاف رقیب دیرینه خود بارسلونا، در وضع بسیار خوبی قرار بگیرند. با این وجود تباس معتقد است که علیرغم تصمیمات تحسین برانگیز رئال مادرید در طول این دوران، آن‌ها هرگز با پاریسن ژرمن از نظر مالی رقابت کنند. 

به نقل از مارکا، تباس در طول یک برنامه ویژه برای لالیگا گفت: "قبلا گفتم که فوتبال اسپانیا ورشکست نشده است. رئال مادرید و بارسلونا هنوز پابرجا هستند. 80 درصد باشگاه‌های دنیا، وضع بدتری نسبت به این دو باشگاه دارند. به عنوان مثال رئال مادرید، فکر می‌کنم که آن‌ها باشگاه را در دوران پاندمی کرونا، خیلی خوب مدیریت کنند و بسیاری از هزینه‌ها را کاهش دادند. به همین خاطر رئال مادرید توانایی هر کاری در آینده را خواهد داشت. البته آن‌ها نمی‌توانند مثل پاریسن ژرمن شوند، زیرا آن‌ها تقلب می‌کنند. مجموع دستمزد بازیکنان آن‌ها در سال، نزدیک به 600 میلیون یورو است! رئال مادرید چنین باشگاهی نیست و این چیزها غیرممکن است."

4416