نقاشی دیواری دیدنی از مسی در شهر سان فرانسیسکوی آمریکا

نقاشی دیواری دیدنی از مسی در شهر سان فرانسیسکوی آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر باشگاه پاری سن ژرمن، بازیکنی است که محبوبیت و شهرتی جهانی دارد و بدین ترتیب نمی توان شهرت او را محدود به یک جغرافیای خاص و یا یک منطقه و هواداران یک تیم خاص دانست.

به گزارش فوتبالی، نقاشی های دیواری زیادی از لیونل مسی در سرتاسر دنیا وجود دارد اما اخیرا یکی از جالب ترین آن ها در شهر سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیای آمریکا طراحی شده است و تصویر آن در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

در واقع اولین قهرمانی لیونل مسی به همراه تیم ملی آرژانتین موجب شد تا طرح های زیادی مشابه با این طرح در دیوار های شهر های مختلف توسط گرافیتی ها رسم شود و این طرح هم در آمریکا در نوع خودش جالب به نظر می رسد و نشان می دهد که در ایالات متحده هم لیونل مسی طرفداران خاص خود را دارد.

مسی ناکامی های زیادی به همراه تیم ملی آرژانتین در تورنمنت های مختلف داشت اما در نهایت توانست در رقابت های کوپا آمریکا 2021 در کشور برزیل به قهرمانی برسد و به رویای دیرینه خود یعنی فتح یک جام ملی به همراه تیم ملی آرژانتین دست پیدا کند.

اکنون بسیاری منتظرند که ببینند عملکرد مسی به همراه تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی که تابستان آینده برگزار می شود به چه شکل خواهد بود.

1470