طرح بلیچر ریپورت از شروع پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ؛ مسی دوباره به رویایش می‌رسد؟

طرح بلیچر ریپورت از شروع پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ؛ مسی دوباره به رویایش می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا استارت خورده است و تیم های مختلف اولین بازی خود را در این رقابت ها برگزار کرده اند و پاریسن ژرمن هم امشب از ساعت 23:30 به مصاف کلوب بروژ خواهد رفت و بدین ترتیب اولین بازی خود را در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا انجام خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اخیر بسیار فعال بوده است و ستاره های زیادی را جذب کرده است و بدین ترتیب اکنون امیدوار است که با آمدن این ستاره ها که مهم‌ترینشان لیونل مسی است، بتواند در لیگ قهرمانان اروپای این فصل به قهرمانی برسد و به رویای دیرینه خود جامه عمل بپوشاند.

بلیچر ریپورت در طرح ویژه خود برای شروع پی اس جی در چمپیونزلیگ، لیونل مسی را به تصویر کشیده است که جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در دست دارد. مسی آخرین بار در فصل 2014/15 به همراه بارسلونا قهرمان چمپیونزلیگ شد و سال هاست که دستش به این جام نرسیده است و قهرمانی در چمپیونزلیگ تبدیل به یک رویا برای او شده است.

مسی امید زیادی دارد که در کنار ستارگان پی اس جی بتواند در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد و اکنون باید دید که اولین بازی او در پی اس جی در لیگ قهرمانان اروپا به چه شکل پیش می رود.

1470