سرنوشت ستاره آرژانتینی در یوونتوس چه خواهد شد؟

سرنوشت ستاره آرژانتینی در یوونتوس چه خواهد شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو دیبالا هافبک آرژانتینی یوونتوس انتظار دارد که مذاکرات تمدید قراردادش با این باشگاه، دوباره از سر گرفته شود. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته بانوی پیر موفق شد در دیدار برابر مالمو از دور نخست لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی 3-0 دست پیدا کند. الکس ساندرو، پائولو دیبالا و آلوارو موراتا گلزنان یووه در این بازی بودند. یووه توانست اولین پیروزی‌اش در فصل جدید را به دست بیاورد. آن‌ها پس از خروج کریستیانو رونالدو، اصلا عملکرد قابل قبولی نداشته‌اند و حالا پائولو دیبالا که بعد از خروج این فوق ستاره پرتغالی، ستاره اول یووه می‌باشد، منتظر از سر گیری مذاکراتش با یوونتوس برای تمدید قراردادش است. 

به نقل از سایت گل، دیبالا پس از پایان بازی در خصوص این موضوع به اسکای اسپورتس گفت: "فکر می‌کنم که در این هفته یک جلسه برگزار کنیم. مدیران باشگاه عوض شدند، پس ما هم تصمیم گرفتیم که از اول دوباره شروع کنیم. امیدوارم که به یک نتیجه مثبت و خوشحال کننده برسیم. امیدوارم که خبرهای خوب جدیدی را بشنویم. همیشه سعی می‌کنم با بیشترین توانم در خدمت تیم باشم. مدیر برنامه‌های من با نمایندگان باشگاه در ارتباط هستند. همگی در یک قایق هستیم و امیدوارم هر چه زودتر به توافق برسیم."

یوونتوس در حال حاضر با تنها یک امتیاز در رده شانزدهم سری آ قرار دارد.

4416