امیدواری سولشر به بازگشت هر چه سریع‌تر مهاجم اروگوئه‌ای شیاطین سرخ

امیدواری سولشر به بازگشت هر چه سریع‌تر مهاجم اروگوئه‌ای شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی منچستر یونایتد امیدوار است مهاجم اروگوئه ای تیمش به زودی به ترکیب اصلی بازگردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Manchester Evening News، ادینسون کاوانی، بازیکن سی و چهار ساله اروگوئه ای تا بدین جای کار تنها سی و هفت دقیقه در ماه گذشته و در جریان بازی برابر ولورهمپتون که با پیروزی شیاطین سرخ همراه بود، برای این تیم به میدان رفته است.

کاوانی مسابقه شیاطین سرخ در هفته گذشته مقابل نیوکاسل یونایتد که با پیروزی چهار بر یک شاگردان سولشر به اتمام رسید را به دلیل مصدومیت و همچنین اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا که شب گذشته مقابل یانگ بویز انجام و با شکست دور از انتظار منچستر یونایتد همراه بود را از دست داده است؛ اما سولشر تأیید کرد که بازگشت مهاجم اروگوئه ای تیم قریب الوقوع است.

سولشر در این زمینه و در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

"امیدوارم ادینسون به زودی به تیم بازگردد. او پس از بازی لیگ و در وقفه بازی های بین المللی، کمی دچار مشکل شد؛ با این حال او سخت تلاش می کند تا برگردد."

کاوانی که با بقیه بازیکنان منچستر یونایتد این هفته به برن سفر نکرده بود، در تمرین و بازی با توپ دیده شده است و در ادامه این هفته نیز به تقویت آمادگی خود ادامه خواهد داد.

مهاجم کهنه کار منچستر یونایتد که پس از ورود کریستیانو رونالدو، پیراهن شماره هفت شیاطین سرخ را به او سپرده و خود پیراهن شماره بیست و یک را بر تن خواهد کرد، از زمان پیوستن به این باشگاه منچستری در فصل گذشته، چهل بار در ترکیب یونایتد حضور پیدا کرده و هفده گل نیز به ثمر رسانده است.

9404