هدیه رونالدو به زنی که با شوتش باعث بیهوشی او شده بود

هدیه رونالدو به زنی که با شوتش باعث بیهوشی او شده بود

پایگاه خبری فوتبالی - معمول نیست که کریستیانو رونالدو شوتهایش را در خارج از چارچوب بزند اما وقتی این کار را انجام بدهد، قدرت شوتش ممکن است که هر فردی که مقابلش قرار بگیرد را ویران کند!

به گزارش فوتبالی، این دقیقا همان اتفاقی است که برای یک مامور امنیتی بدشانس رخ داده است، زنی که شوت محکم رونالدو در زمان گرم کردن منچستریونایتد پیش از بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یانگ بویز به سرش برخورد کرد. در حقیقت در زمان گرم کردن یکی از شوتهای رونالدو مستقیما به این اصابت کرده است. این زن که با این برخورد شدید سرنگون شده بود تحت مراقبت کادر پزشکی قرار گرفت و حتی رونالدو به سمتش رفت تا جویای احوالش شود.

ستاره پرتغالی سعی کرد که با صحبت هایش از این زن دلجویی کند و از او عذرخواهی کند. ستاره پرتغالی  کمی بعد نزد هم تیمی هایش رفت و به گرم کردن ادامه داد اما این پایان دلجویی او از این زن نبود. در حقیقت رونالدو در پایان بازی پیراهنش  را به این مامور امنیتی استادیوم هدیه داد. در حقیقت این زن که حالش بهبود یافته بود با لبخندی که کل صورتش را فرا گرفته بود، با هدیه ای که از رونالدو دریافت کرده بود، پز می داد و به آن افتخار می کرد. 

منچستریونایتد البته در مقابل یانگ بویز در سوئیس شب کابوس واری را تجربه کرد چرا که آنها پیروزی با تک گل رونالدو را با شکست در دقایق پایانی عوض کردند و سولشر و بازیکنانش به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند.

4125