رومنیگه: بارسلونا در غیاب مسی بدون روح بود

رومنیگه: بارسلونا در غیاب مسی بدون روح بود

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر سابق بایرن مونیخ در مورد فوق ستاره آرژانتینی و جدایی او از جمع آبی اناری ها صحبت هایی را با خبرنگاران رسانه ها مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، بارسلونا شب گذشته در نیوکمپ با سه گل مقابل بایرن مونیخ شکست خورد تا مشخص شود تیم کاتالانی دیگر قدرت و توان رقابت با تیم های درجه یک اروپایی را ندارد. 

کارل هاینتس رومنیگه، اسطوره فوتبال آلمان و مدیر سابق باواریایی ها در خصوص این بازی و شرایط تیم بارسلونا خصوصا بعد از رفتن لیونل مسی، به خبرنگاران رسانه ها چنین چنین می گوید:

"بارسلونا بعد از جدایی لیونل مسی حالا بیشتر از هر زمان دیگری تضعیف شده چرا که کاپیتان آرژانتینی سابق بلوگرانا در این تیم یک بازیکن همه کاره بود. بایرن مونیخی ها زیبا بازی کردند و کاملا شایسته پیروزی بودند؛ البته هنوز خیلی زود است که در مورد مدعیات رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صحبت کنیم چرا که هنوز اول راه هستیم. خروج مسی باعث بی روح شدن بارسلونا شده است و به نظر من آن ها با دوران بسیار سختی مواجه می شوند؛ بارسلونا به علت مشکلات مالی و قوانین حاضر در لیگ اسپانیا مجبور شد لیونل مسی را از دست بدهد و این اتفاق برای بارسلونا و لالیگا همانند یک گل به خودی بزرگ بود."

رومنیگه درباره جذب مسی توسط بایرن مونیخ هم به گفتن یک جمله بسنده کرد:

"هرگز ممکن نبود زیرا مبلغ جذب مسی دیوانه کننده است."

9404