احتمال جدایی پورموسوی از نفت مسجدسلیمان

احتمال جدایی پورموسوی از نفت مسجدسلیمان

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی نفت مسجدسلیمان با توجه به ناهماهنگی‌های شکل گرفته در بخش مدیریتی این باشگاه، احتمالا از ادامه همکاری با طلایی‌پوشان صرفنظر کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سیروس پورموسوی که بعد از عملکرد قابل قبول روی نیمکت صنعت نفت آبادان موردتوجه چند باشگاه قرار داشت، در نهایت ترجیح داد در خوزستان کار را دنبال کند و پیشنهاد تیم نفت مسجدسلیمان را قبول کرد.

 در شرایطی که این تیم به واسطه مشکلات مالی چند ستاره ارزشمند خود را از دست داده، پورموسوی در تلاش بود با مهره‌های مورداعتماد خود برای حضور در این تیم به توافق برسد. با این حال سقف قراردادی که باشگاه در نظر گرفته بود باعث شد تا با برخی از این بازیکنان توافق لازم صورت نگیرد.

اکنون اما اخبار عجیبی از باشگاه نفت مسجدسلیمان به گوش می‌رسد. گفته می‌شود یکی از مدیران این باشگاه که محمود فکری نیز بعد از پایان همکاری با آنها به آن اشاره کرده بود، در اقدامی موازی با سرمربی کنونی با بازیکنان به مذاکره نشسته و مبالغ عجیبی برای حضور آنها پیشنهاد داده است. این در حالیست که پورموسوی در خصوص بازیکنانی که اعلام کرده بود با سقف قرارداد مواجه شده بود، معاون حقوقی این باشگاه با مبالغی بالاتر، اقدام به جذب بازیکنانی کرده که در لیست ابتدایی سرمربی این باشگاه قرار ندارد.

اتفاقی که باعث شده تا شایعه کناره‌گیری سیروس پورموسوی از هدایت نفت مسجدسلیمان افزایش یابد و باید دید در ادامه طرفین به چه نتیجه‌ای خواهند رسید.

1470