کری بامزه پدیده لیورپول برای هوادار منچستریونایتد که مصدومیتش را مسخره کرد

کری بامزه پدیده لیورپول برای هوادار منچستریونایتد که مصدومیتش را مسخره کرد

پایگاه خبری فوتبالی - هاروی الیوت پدیده جوان لیورپول به  پیام هوادار منچستریونایتد که مصدومیتش را مسخره کرده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، هافبک 18 ساله در بازی روز یکشنبه مقابل لیدز با تکل خشم پاسکال استروییک دچار مصدومیت شد. بازیکن لیدز به خاطر این تکل خشن با سه جلسه محرومیت مواجه شده است. الیوت که از ناحیه پای چپ تحت عمل جراحی قرار گرفته در پیامی اینستاگرامی نوشته بود:" عمل جراحی موفقیت آمیز بود. از همه به خاطر حمایت بی نظیرشان تشکر می کنم. مسیر ریکاوری حالا آغاز شده است. در پایان طوفان همیشه یک آسمان طلایی وجود دارد."

هزاران هوادار پیام های مثبتی را در صفحه الیوت در  اینستاگرام منتشر کردند اما یکی از هواداران منچستریونایتد در پیامی تمسخرآمیز نوشت:" دیگر نمی توانی درست راه بروی." الیوت نیز در جوابش نوشت:" دیوانه وار است اما تعداد پاهای من از تعداد جامهای منچستریونایتد (در لیگ انگلیس) در هشت سال اخیر بیشتر است!"

در حقیقت یونایتد در هشت سال اخیر نتوانسته قهرمان لیگ انگلیس شود هر چند که چهار جام برده اند: لیگ اروپا، سوپرجام انگلیس، جام اتحادیه و جام حذفی انگلیس. در هر صورت به نظر می رسد که الیوت با این پیام و کری خوانی برای حریف محبوبیتش را در میان هواداران لیورپول بیشتر کرده است.

4125