اشتباه فاحش داور انگلیسی: اخراج اشتباهی بازیکنی که کارت زرد نگرفته بود

اشتباه فاحش داور انگلیسی: اخراج اشتباهی بازیکنی که کارت زرد نگرفته بود

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی تیلور داور انگلیسی سه شنبه شب قضاوت بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دیناموکیف و بنفیکا را به عهده داشت که مرتکب اشتباه فاحشی شد که کمی بعد مجبور به تصحیح آن شد.

به گزارش فوتبالی، داور 42 ساله که در ده سال اخیر در لیگ انگلیس قضاوت کرده به اشتباه به دنیس گارماش مدافع دینامو کیف کارت زرد دوم را در اولین بازی مرحله گروهی نشان داد آن هم در حالی که این بازیکن کارت زرد دیگری را قبل از آن نگرفته بود و تازه در دقیقه 80 اولین کارت زردش را گرفته بود و نباید از زمین اخراج می شد.

گارماش به شدت به داور اعتراض کرد و اعلام کرد که کارت قرمزی که در دقیقه 80 به او نشان داده شده ، اشتباه بوده است. تیلور لحظاتی بعد اشتباهش را پذیرفت و تصمیمش را عوض کرد و کارت قرمز را برگرداند.

اشتباه تیلور با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شده است. داور انگلیسی چند هفته پیش هم در تصمیمی جنجالی ریس جیمز دفاع کناری چلسی را به بهانه هنر عمد و جلوگیری از موقعیت گل، اخراج کرده بود. خیلی ها شامل توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی از این تصمیم انتقاد کرده بودند. در هر صورت تیلور خوش شانس بود که با کمک داور ویدیویی توانست اشتباه خود را تصحیح کند چرا که اگر تصمیمش را برنمی گرداند ممکن بود که از قضاوت در ادامه چمپیونزلیگ محروم شود.

4125