لیورپول هم به صف مشتریان هالند اضافه شد

لیورپول هم به صف مشتریان هالند اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی - بنا بر ادعای سایت رسمی ترانسفر مارکت، باشگاه انگلیسی لیورپول نیز به صف مشتریان مهاجم نروژی بروسیا دورتموند آلمان پیوسته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل وبسایت ترانسفر مارکت، درخشش فوق تصور ارلینگ هالند، غول نروژی بروسیا دورتموند سبب شده تا اکثر تیم های بزرگ دنیا رویای خرید این مهاجم گلزن را در سر داشته باشند. در حالی که کارل هاینتس رومنیگه و کریستین ویری، دو تن از پیشکسوتان فوتبال آلمان و ایتالیا، ارلینگ هالند را به باشگاه رئال مادرید اسپانیا نزدیک تر دانسته بودند، این بار وبسایت رسمی ترانسفر مارکت خبر از مشتری جدیدی برای مهاجم نروژی زنبورها می دهد و آن هم باشگاه لیورپول انگلستان است.

مسئولان باشگاه انگلیسی به دستور یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی تیم خود در حال صحبت با مینو رایولا، مدیر برنامه های ارلینگ هالند هستند تا راه جذب این بازیکن پرطرفدار را بررسی کنند. ارزش ارلینگ هالند در سایت ترانسفر مارکت یکصد و سی میلیون یورو می باشد.

مهاجم گلزن و جوان بروسیا دورتموند آلمان، هم اکنون مشتریان بسیاری در سرتاسر اروپا دارد که از آن جمله می توان به باشگاه هایی همانند منچستر یونایتد، منچستر سیتی، چلسی، یوونتوس، رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن اشاره کرد. باید منتظر ماند و دید که بالاخره کدام یک از این باشگاه های بزرگ اروپایی موفق می شوند تا این ستاره این روزهای فوتبال جهان را به خدمت تیم خود در بیاورند.

9404