رقابت رئال مادرید و پی‌اس‌جی برای خرید رایگان مدافع چلسی

رقابت رئال مادرید و پی‌اس‌جی برای خرید رایگان مدافع چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی و آنتونیو رودیگر به توافق نمی رسند. مدافع آلمانی قطعه ای کلیدی در تیم توماس توخل است که مربی آلمانی می خواهد که او بماند و خود این بازیکن هم مشکلی با ماندن در چلسی ندارد اما به نظر می رسد که در حال حاضر امکان توافق از نظر مالی وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر به نظر می رسد که برخی باشگاه ها منتظرند تا رودیگر را در پایان فصل به صورت رایگان به خدمت بگیرند. رئال مادرید و پی اس جی در حال حاضر دو تیمی هستند که برای خرید رایگان این مدافع آلمانی کمین کرده اند. در حقیقت این بازیکن آلمانی هنوز از نظر مالی برای تمدید با چلسی به توافق نرسیده است. این بازیکن در حال حاضر سالی 5.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد که در قرارداد جدیدش انتظار دارد که دستمزدش دو برابر شود. 

رئال مادرید که تجربه خرید آلابا را در شرایطی مشابه دارد، به دنبال تقویت ترکیبش در خط دفاعی است چرا که راموس و واران از تیم جدا شده اند و عملکرد تیم در خط دفاعی در شروع فصل قابل انتقاد بوده است. از سویی پی اس جی نیز برای تکمیل ترکیب فوق کهکشانی خود همچنان به دنبال خریدهای جدیدی است و با وجود آن که راموس، کیمپمبه و مارکینیوش را در خط دفاعی دارند برای جذب رودیگر تلاش می کنند.

4125