هوتر با پشت سر گذاشتن فلیک و ناگلزمان، مربی سال آلمان شد

هوتر با پشت سر گذاشتن فلیک و ناگلزمان، مربی سال آلمان شد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی فعلی بروسیا مونشن گلادباخ با کنار زدن مربیان مطرح ژرمن ها موفق به کسب یک عنوان جدید در فوتبال آلمان شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، یکشنبه گذشته آدی هوتر موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد آرمینیا بیلفلد عبور کند و اولین موفقیت خود در بروسیا مونشن گلادباخ را جشن بگیرد. حالا یک موفقیت دیگر برای این سرمربی آلمانی به ثبت رسیده است. اتحادیه بازیکنان حرفه‌ ای آلمان (VDV) سرمربی سابق آینتراخت فرانکفورت را به عنوان برترین مربی فصل گذشته انتخاب کرده‌ اند.

آدی هوتر، سرمربی اتریشی بروسیا مونشن گلادباخ فصل گذشته در آینتراخت فرانکفورت عالی کار کرد و در رأی‌ گیری این اتحادیه، سی و چهار درصد آرا را به دست آورد. بعد از هوتر اتریشی، هانس دیتر فلیک آلمانی با بایرن مونیخ (۲۹.۱ درصد)، یولیان ناگلزمان با لایپزیش (۱۰ درصد) و الیور گلاسنر با وولفسبورگ (۱۰ درصد) قرار گرفتند.

در این رأی‌ گیری تمام بازیکنان حرفه‌ ای فوتبال آلمان (شاغل در بوندسلیگای ۱، ۲، لیگا ۳ و لیگ منطقه‌ ای یا دسته چهارم) شرکت دارند و این عنوان هر ساله به برترین مربیان داده می‌ شود. آدی هوتر که سال ۲۰۱۹ هم این جایزه 'مربی نقره‌ ای' را کسب کرده، در این باره می‌ گوید:

"کسب این جایزه برای من بسیار مهم است زیرا که بازیکنان در آن شرکت می‌کنند. رقبای من بسیار عالی بودند و کسب این جایزه عالی خواهد بود." 

از طرف دیگر، روبرت لواندوفسکی هم به عنوان برترین بازیکن فوتبال آلمان انتخاب شد. او ۷۵.۹ درصد آرا را کسب کرد و جایزه 'کفش نقره‌ای' را برای پنجمین بار به دست آورد.

9404