شماره نسبتاً عجیب مهاجم سابق منچستریونایتد در تیم لالیگایی

شماره نسبتاً عجیب مهاجم سابق منچستریونایتد در تیم لالیگایی

پایگاه خبری فوتبالی - رادامل فالکائو مهاجم تازه وارد رایو وایکانو در تیم جدیدش در این فصل شماره "سه" را به تن خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم سه شنبه با این شماره در لیست لالیگا قرار گرفت. این شماره معمولا به دفاع چپ ها می رسد اما رایو تصمیم گرفت که این شماره را در اختیار او قرار بدهد. از میان دفاع چپ ها، فران گارسیا در رایو شماره 33 را به تن می کند و کوین رودریگز هم شماره 19 را انتخاب کرده است. ملی پوش کلمبیایی باید از میان شماره های 3 و 15 یکی را انتخاب می کرد. شماره 9 که شماره محبوبش است از چند هفته پیش به رندی انتکا رسیده است.

البته در سالهای اخیر برخی مهاجمان لالیگایی تجربه پوشیدن شماره های غیرمعمول را داشتند. به طور مثال تومرو در بیلبائو شماره 2 را پوشید که توانست 25 گل بزند. مایورال نیز در لوانت ههمین شماره را پوشید و پنج گل زد. اتوئو نیز در دوران حضورش در اورتون شماره 5 را پوشید و فورلان نیز در سه فصل در ویارئال همین شماره را به تن کرد. از سویی آرژانتین در جام جهانی 1978 شماره پیراهن بازیکنان را بر اساس حروف الفیا انتخاب کرد که بدین ترتیب برتونی مهاجم شماره 4 را به تن کرد!

ایوان زامورانو در اینتر به خاطر حضور رونالدو نمی توانست شماره 9 را به تن کند و به همین خاطر شماره 8+1 را پوشید که این پیراهن به پرفروش ترین پیراهن فوتبال ایتالیا تبدیل شد.

4125