اسماعیل‌پور: شرایط طوری پیش رفت که باید با مصدومیت بازی می‌کردم

اسماعیل‌پور: شرایط طوری پیش رفت که باید با مصدومیت بازی می‌کردم

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش فوتسال، گفت: با اخراج «حمید احمدی» و کارت زرد گرفتن بازیکنان شرایط طوری پیش رفت که باید به بازی ادامه داده و به تیم کمک می‌کردم و خدا را شکر که توانستم گلزنی کنم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، احمد اسماعیل‌پور در خصوص دیدار تیم ملی فوتسال برابر صربستان در جام‌جهانی، اظهار داشت: خدا را شکر بازی اول را بردیم. همان طوری که پیش‌بینی می‌کردیم، صربستان تیم بسیار خوبی بود. 

وی ادامه داد: این بازی نیز مانند دوره قبل که مقابل اسپانیا قرار گرفتیم، شرایط سختی داشت. به طور قطع بازی به بازی شرایط تیم بهتر می‌شود و روند خوبمان را ادامه خواهیم داد. 

اسماعیل‌پور پیش از این دیدار مصدوم بود و حضور او در بازی برابر صربسان در هاله‌ای از ابهام قرار داشت اما «سید محمد ناظم‌الشریعه» سرمربی تیم ملی در نیمه دوم از او استفاده کرد و این بازیکن گلزن در همین نیمه توانست گل سوم ایران را به ثمر برساند.

وی در این خصوص گفت: با اخراج «حمید احمدی» و کارت زرد گرفتن بازیکنان شرایط طوری پیش رفت که باید بازی می‌کردم و به تیم کمک می‌کردم چرا که بازیکنانمان کم شده بودند. خوشبختانه تلاش همه بچه‌ها جواب داد و من در آن صحنه توانستم توپ را تبدیل به گل کنم. 

ملی‌پوش فوتسال تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم که تلاش بازیکنان در این دیدار جواب داد. همه برای رفتن به روی سکو تلاش می‌کنیم و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

تیم ملی فوتسال روز سه‌شنبه در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۱ برابر صربستان قرار گرفت و در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه سه بر دو شکست دهد. تیم ایران در دومین دیدار خود باید روز جمعه ۲۶ شهریور ماه به مصاف آمریکا برود.

۴۱۵۴