دلایل تعویض رونالدو و فرناندز از زبان سرمربی منچستریونایتد

دلایل تعویض رونالدو و فرناندز از زبان سرمربی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد، پس از شکست غیر منتظره این تیم برابر یانگ بویز، دلایل تعویض کردن برونو فرناندز و کریستیانو رونالدو دو ستاره پرتغالی خود را شرح داد. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از ساعت 21:15 به وقت تهران، دو تیم یانگ بویز و منچستریونایتد از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در پایان، یانگ بوویز موفق شد با نتیجه 2-1 از سد مهمان ده نفره خود بگذرد. در این دیدار، سولشر تصمیم گرفت تا در نیمه دوم، کریستیانو رونالدو و برونو فرناندز را تعویض کند و به جای آن‌ها جسی لینگارد و نمانیا ماتیچ را به زمین فرستاد. گل دوم یانگ بویز در دقیقه 90+5 به خاطر اشتباه فاحش لینگارد رخ داد. 

به نقل از سایت گل، پس از پایان بازی، انتقادات و هجمه‎های زیادی روانه سولشر شد و خیلی‌ها او را به خاطر تعویض رونالدو و برونو فرناندز و تدافعی کردن تیم، تحت فشار قرار دادند. با این حال سولشر هنوز از تصمیم خود دفاع می‎کند. او در این باره به خبرنگاران گفت: "بیشتر از هفتاد دقیقه از زمان بازی گذشته بود. آن‌ها خیلی زیاد دویدند و این در حالی بود که در روز شنبه نیز بازی کرده بودند. بازی کردن در چمن مصنوعی عوارض خودش را دارد. ما به تجربه نمانیا ماتیچ و ساق‌های جسی لینگارد نیاز داشتیم."

4416