خبر بد مدیر ورزشی پاریسن ژرمن به رئال مادرید در خصوص امباپه

خبر بد مدیر ورزشی پاریسن ژرمن به رئال مادرید در خصوص امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن ژرمن مدعی است که کیلیان امباپه سوپر استار فرانسوی، این باشگاه را در پایان فصل ترک نخواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، در هفته پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی، رئال مادرید تلاش خود را برای جذب کیلیان امباپه آغاز کرد و در ابتدا پیشنهاد 160 میلیون یورویی برای پاریسی‌ها ارسال کرد، اما ناصر الخلیفی خیلی سریع به این پیشنهاد جواب منفی داد و لئوناردو نیز در ادامه از رفتار فلورنتینو پرز و دیگر سران لوس بلانکوس انتقاد کرد. سران کهکشانی‌ها مدعی بودند که ناصر الخلیفی دیگر به پیشنهادات بعدی آن‌ها جواب نداد و به خاطر همین امباپه در پاریس ماندنی شد.

به نقل از مارکا، لئوناردو در گفت و گویی با کانال پلاس فرانسه گفت: "ما از رفتار رئال مادرید راضی نبودیم. آن‌ها در هفته پایانی پنجره، مذاکرات خود را برای جذب یکی از بهترین بازیکنان دنیا شروع کردند و ما در وضعیت نابسامانی قرار دادند. ما راجع به موضع خود در مورد پیشنهاد رئال مادرید شفاف بودیم. رقم پیشنهادی آن‌ها کافی نبود و کمتر از چیزی بود که برای خریدنش پرداخت کردیم. پیشنهاد آخری که آن‌ها راجع به آن حرف می‌زنند، در کار نبود. فکر نمی‌کنم که امباپه در پایان فصل، مارا ترک کند. هیچ کس آینده پاریسن ژرمن را بدون امباپه تصور نمی‌کند."

4416