فاجعه خط حمله بارسلونا در نیوکمپ؛ بدون شوت به سمت دروازه نویر!

فاجعه خط حمله بارسلونا در نیوکمپ؛ بدون شوت به سمت دروازه نویر!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته اول از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با سه گل مقابل بایرن مونیخ شکست خورد تا بدین ترتیب شروع بسیار ضعیفی در لیگ قهرمانان اروپای 2021/22 داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا بازی خود مقابل بایرن مونیخ را در ورزشگاه نیوکمپ در حالی باخت که بسیار ضعیف بازی کرد و اختلافش با باواریایی ها زیاد بود و سبک بازی به شکلی نبود که بارسلونا بتواند با بایرن مونیخ رقابت کند و به راحتی تسلیم تیم مونیخی شد.

عمق فاجعه بارسلونا در این دیدار مربوط به خط حمله این تیم بود، جایی که ممفیس دیپای و لوک دی یونگ از ابتدای بازی درون ترکیب قرار گرفته بودند. بارسلونا در این بازی حتی نتوانست یک شوت به سمت چهارچوب دروازه مانوئل نویر بزند و دروازه بان آلمانی کم‌کار ترین بازیکن میدان بود.

بارسلونا در این بازی نتوانست شوتی به سمت چهارچوب دروازه بایرن مونیخ بزند و این اتفاق از فصل 2003/04 برای آبی و اناری پوشان بی سابقه بوده است. عملکرد ضعیف خط حمله بارسلونا در این دیدار علاوه بر اینکه انتقادات را از مدیریت بارسلونا افزایش می دهد بلکه باعث انتقادات مستقیمی به رونالد کومان هم می شود که تیمش را با مهاجمانی مثل دیپای و لوک دی یونگ بسته است که در بازی بزرگی مثل همین بازی مقابل بایرن مونیخ حرفی برای گفتن ندارند.

1470