حلقه اتحاد تیم آنچلوتی در ورزشگاهی که «یازدهمی» را در آن به دست آورد(عکس)

حلقه اتحاد تیم آنچلوتی در ورزشگاهی که «یازدهمی» را در آن به دست آورد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در اولین بازی خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 در ورزشگاه سن سیرو به مصاف اینتر خواهد رفت و بدین ترتیب رویاپردازی های اروپایی خود را استارت خواهد زد.

به گزارش فوتبالی، اما ورزشگاه سن سیرو یادآور خاطرات خوبی برای هواداران رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا است چرا که رئال مادرید در همین ورزشگاه توانست یازدهمین قهرمانی اروپایی خود را به دست بیاورد.

رئال مادرید در فصل 2015/16 توانست در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو در ضربات پنالتی اتلتیکو مادرید را با پنالتی پایانی کریستیانو رونالدو شکست دهد و بدین ترتیب بر بام اروپا بایستد و یازدهمین قهرمانی اروپایی خود را که به "اوندسیما" معروف است به دست بیاورد.

البته در آن زمان زین الدین زیدان سکان هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت و آن قهرمانی اولین قهرمانی او از سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا بود.

اکنون رئال مادرید دوباره در ورزشگاه سن سیرو به میدان خواهد رفت و این بار قرار است اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپای 2021/22 را در این ورزشگاه برگزار کند و باید دید که در پایان این مسابقات رئال مادرید بار دیگر می تواند اعتبار اروپایی خود را بازگرداند یا خیر.

در این تصاویر که مربوط به تمرین رئال مادرید در ورزشگاه سن سیرو است، می بینیم که بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال مادرید برای شروع این فصل خود در لیگ قهرمانان اروپا یک حلقه اتحاد شکل داده اند.

کارلو آنچلوتی با انتشار این تصویر نوشته است:"چمپیونزلیگ بازگشت، زنده باد رئال مادرید"

1470