عکس؛ ناراحتی و عصبانیت رونالدو به خاطر تعویض توسط سولشر؟

عکس؛ ناراحتی و عصبانیت رونالدو به خاطر تعویض توسط سولشر؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 شروع بسیار ضعیفی داشت و در اولین بازی خود در کشور سوئیس با نتیجه 1 بر 2 مغلوب یانگ بویز شد.

به گزارش فوتبالی، این بازی حاشیه های زیادی را برای شیاطین سرخ به همراه داشت و اکنون اوله گونار سولشر به خاطر این شکست و تعویض هایی که داشت به شدت تحت فشار قرار گرفته است و رسانه های مختلف از او انتقاد می کنند.

سولشر در دقیقه 72 تصمیم گرفت که کریستیانو رونالدو را تعویض کند و به جای او جسی لینگارد را وارد زمین کند؛ لینگاردی که در دقیقه 95 بازی با پاس به عقب اشتباه خود مهاجم یانگ بویز را با داوید دخیا در موقعیت تک به تک قرار داد و شیاطین سرخ بازی را باختند.

از تصاویری که از کریستیانو رونالدو هنگام تعویض و زمانی که بر روی نیمکت می نشیند منتشر شده، به نظر می رسد که او از این تصمیم اوله گونار سولشر عصبانی و ناراحت است و در عین حال سعی می کند که رفتار خود را کنترل کند. رونالدو وقتی که به سمت نیمکت رفت جلوی خودش را گرفت تا با مشت به نیمکت نکوبد!

سولشر پس از بازی درباره تعویض رونالدو گفت که "ما باید از او مراقبت کنیم" این در حالی است که سولشر پس از بازی مقابل نیوکاسل گفته بود که "وقتی رونالدو خودش بخواهد او را تعویض می کنم" چرا که به نظر می رسید در طول بازی مقابل نیوکاسل، سولشر از رونالدو می پرسد که او را تعویض کند یا نه که در پاسخ کریستیانو رونالدو همچنان می خواهد تا پایان بازی در زمین بماند.

1470