فتح نیوکمپ به دست مردان باواریایی در شب پیروزی چلسی و یوونتوس

فتح نیوکمپ به دست مردان باواریایی در شب پیروزی چلسی و یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های بایرن مونیخ، یوونتوس و چلسی موفق شدند در برابر حریفان خود به پیروزی دست یابند. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب، در ادامه دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شش دیدار از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار شد. 

در حساس‌ترین دیدار بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان بایرن مونیخ بود. در این دیدار بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد، اما رفته رفته، باواریایی‌ها کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 34، شوت توماس مولر بعد از برخورد به اریک گارسیا، تغییر جهت داد و وارد دروازه بارسلونا شد تا نیمه اول این دیدار با پیروزی 0-1 مهمان به پایان برسد. 

در نیمه دوم، روبرت لواندوفسکی ماشین گلزنی لهستانی توانست در دقیقه 56 گل دوم را وارد دروازه تراشتگن کند. شوت جمال موسیالا بعد از برخورد به تیرک دروازه، در اختیار لواندوفسکی قرار گرفت و او گل دوم را به ثمر رساند. این پایان کار در این بازی نبود و روبرت لواندوفسکی در دقیقه 85، خودش را دو گله و بایرن مونیخ را سه گله کرد تا ورزشگاه نیوکمپ در سکوت فرو برود. در نهایت این دیدار با پیروزی 0-3 بایرن مونیخ به پایان رسید. 

در دیگر دیدارهای حساس، یوونتوس موفق شد در زمین مالمو با نتیجه 0-3 برنده شود. الکس ساندرو، پائولو دیبالا و آلوارو موراتا گلزنان بیانکونری در این دیدار بودند. چلسی نیز با تک گل روملو لوکاکو از سد زنیت سن پترزبرگ و سردار آزمون گذشت. 

4416