آنچلوتی پیش از دیدار مقابل اینتر: این رئال مادرید برای هرچیزی می‌جنگد

آنچلوتی پیش از دیدار مقابل اینتر: این رئال مادرید برای هرچیزی می‌جنگد

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی پرافتخار رئال مادرید اذعان کرد که تیمش در این فصل برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 23:30، دو تیم اینتر و رئال مادرید از چهارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ورزشگاه سن سیرو به میدان خواهند رفت. کارلو آنچلوتی سرمربی سابق تیم‌های میلان، بایرن مونیخ، پاریسن ژرمن و چلسی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "نمی‎توانم بگویم که چه تیمی مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان است. رئال مادرید مثل همیشه خواهد جنگید. هدف ما جنگیندن با تمام توان است، زیرا می‌دانیم که این تورنمنت چه اهمیتی دارد. ما برای هرچیزی می‌جنگیم. لیگ قهرمانان برای رئال مادرید بسیار هیجان انگیز است. می‌دانیم که شروع سختی داریم، چون اینتر تیمی منسجم با یک مربی با اشتیاق جوان است."

آنچلوتی همچنین در ادامه درباره وینیسیوس جونیور گفت: "همه می‌توانند ببینند که وینیسیوس در مقابل دروازه، خونسردتر عمل می‌کند. او در موقعیت‌های یک به یک بسیار خوب است و امیدوارم در تمام کنندگی هم به روند خوبش ادامه دهد. سعی می‌کنم که با وینیسیوس همانند دیگر بازیکنان، رفتار کنم. من به بازیکنان می‌گویم که روی کار تمرکز کنند و در مورد وینیسیوس، بازی کردن به او اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد."

4416